Menu

Klachten

Jouw Leefstijlhulp vindt het belangrijk om de behandeling via de online consulten goed te laten verlopen. Daarom hanteren we specifieke werkprocessen en maken we gebruik van software systemen als een EPD.  Hierdoor kunnen we betrouwbare behandelingen op maat verzorgen.

Het kan voorkomen dat je toch niet tevreden bent over een consult of de behandeling. Om onze dienstverlening continue te verbeteren horen we het graag als iets niet naar tevredenheid is verlopen.

Hiervoor kun je onderstaand formulier invullen. Wij nemen daarna zo spoedig mogelijk contact met je op, zodat we samen tot een passende oplossing komen. Daarnaast lees je in onze privacyverklaring hoe wij gepast met je gegevens omgaan.

Behandeling van een klacht

Een klacht wordt eerst intern door de direct betrokkenen beoordeeld. Denk hierbij aan de behandelend arts. In alle gevallen nemen we persoonlijk contact met je op om te luisteren naar de klacht en proberen we de klacht samen op te lossen. In ons klachtenreglement is beschreven hoe dit proces is ingericht.

Indien nodig wordt een klacht in samenwerking met een onafhankelijke klachtenfunctionaris of de geschillencommissie ZKN behandeld. Voor meer informatie ga naar jazorg.nl en zkn.nl/klachten.

Heb je een algemene vraag, opmerking of suggestie en je wil daarover contact met ons? Neem contact met ons op via info@jouwleestijlhulp.nl



    Vragen of opmerkingen?

    We staan je graag te woord


    Neem contact op

    Inschrijven nieuwsbrief

    Schrijf je vrijblijvend in en blijf altijd op de hoogte van ons laatste nieuws!